Merhaba,
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Bize Sorun veya Yardım konularına gözatın
Yardım
  • Eksik/Hatalı İşlemler
  • Fatura İşlemleri
  • İade İşlemleri
  • İptal İşlemleri
  • Kargo İşlemleri
  • Ödeme İşlemleri
  • Sipariş İşlemleri
  • Ürün İşlemleri
  • Üyelik İşlemleri
Eksik/Hatalı İşlemler
  • Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?

    Siparişinizde tedarik süreci devam eden ürünler olduğu durumlarda, sizi bekletmemek için ürünlerinizi birden fazla kargo ile gönderebiliyoruz. 

    Kargo tutanağını imzalarken ürünlerinizi kontrol etmelisiniz. Eksik olması durumunda kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Tutanak tutulduktan sonra en geç 14 gün içerisinde  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri tarafından verilen iade kodu ile 7 iş günü içerisinde tutulan tutanağın aslını bize göndermeniz gerekmektedir.

     

  • Siparişimdeki ürün yerine başka bir ürün geldi. Ne yapmalıyım?

    Kargodan çıkan faturadaki ürün ile paketten çıkan ürün farklı ise ürünün size ulaştığı günden itibaren 14 gün içerisinde Müşteri Hizmetleri iletişime geçerek iade kodunu alabilirsiniz.

  • Sipariş ettiğim ürünün aksesuarı/aparatı eksik gelmiş. Ne yapmalıyım?

    İlk olarak almış olduğunuz ürüne aksesuarının/aparatının dahil olup olmadığını kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Eğer aparat ürüne dahil olduğu halde gelmemiş ise kargo tutanağını imzalarken ürünlerinizi kontrol etmelisiniz. Aksesuarın/aparatın eksik olması durumunda kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Tutanak tutulduktan sonra en geç 14 gün içerisinde Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

  • Siparişimdeki ürünlerden biri hasarlı gelmiş. Ne yapmalıyım?

    Kargonuzu ambalajı sorunlu olmasa bile kargo görevlisinin yanında açarak kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Kutuda hasar olduğu durumlarda “Hata Tespit Tutanağı” tutulmalıdır. Kargoda hasar yoksa ise ürününüzde arıza olması durumunda kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutulmalıdır. Tutanak tutulduktan sonra en geç 14 gün içerisinde Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

  • Sipariş ettiğimden fazla ürün gelmişse ne yapmalıyım?

    Sipariş etmediğiniz halde kargonuzun içerisinden fazla ürün çıktıysa Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

  • Ürünüm kullanılmış olarak geldi. Ne yapabilirim?

    Botti.com.tr’de satışa sunulan hiçbir ürün kullanılmış ürünü değildir. Ürünün kullanılmış olduğunu düşünüyorsanız Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçerek iade sürecini başlatabilirsiniz. 

  • Tarafıma ulaşan ürün orijinal mi?

    Botti.com.tr’de satışa sunulan markalar tamamen orjinaldir. Satın aldığınız ürünün orjinalliği konusunda şüpheleriniz varsa bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Ürünün yanında gönderilmesi gereken hediye ürünüm neden gelmedi?

    Hediye ürünün tarafınıza gönderilmediğini düşünüyorsanız öncelikle siparişinizi ve tarafınıza iletilen faturayı kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Hediye ürünler sepet toplam fiyatına veya ürünün türüne göre değişim gösterebilmektedir. 

    Kontrol ettiğiniz halde hediye ürününüzün size ulaşmadığını düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.

     

Fatura İşlemleri
  • Faturam elime ne zaman ulaşır?

    Siparişiniz onaylandıktan sonra e-posta ile faturanız tarafınıza gönderilecektir. Faturanızın yazılı bir örneği ise ürünleriniz ile birlikte gönderilecektir. E-fatura mükellefi olan bir kuruma kayıtlı kurumsal bir fatura oluşturmuşsanız, faturanız Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından sisteminize iletilecektir. 

     

  • Faturalarımı nasıl görüntüleyebilirim?

    Faturalarınızı aşağıdaki seçeneklerin birinden görüntüleyebilirsiniz.

    1. Siparişiniz onaylandıktan sonra faturanız sistem tarafından birkaç gün içerisinde e-posta ile tarafınıza gönderilecektir. Faturanızı görüntülemek için ilk olarak e-postanızı kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
    2. Yazılı bir örneği ise ürünleriniz ile birlikte gelen kargoda mevcut olacaktır. Siparişinizi getiren kargonun yüzeylerini ve içini inceleyerek faturanıza ulaşabilirsiniz.
    3. E-fatura mükellefi olan bir kuruma kayıtlı kurumsal bir fatura oluşturmuşsanız, faturanız Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından sisteminize iletilecektir. 
  • Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?

    Siparişiniz onaylandıktan sonra faturada değişiklik yapmak mümkün değildir. Siparişinizde “İptal Et” butonu aktif ise siparişinizi iptal edip, bilgilerinizi güncelleyerek yeniden sipariş verebilirsiniz.Siparişinizde “İptal Et” butonu aktif değilse ürünlerinizi iade ederek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

     

  • Sisteme girmiş olduğum Ürün/Ünvan/Adres vb. bilgiler ile bana ulaşan faturadaki bilgilerde farklılık var. Ne yapabilirim?

    Girdiğiniz bilgiler ile faturanızdaki bilgilerde bir farklılık olduğunu düşünüyorsanız fatura görseliniz ve sipariş numaranız ile Müşteri Hizmetleri birimimize ulaşabilirsiniz.

     

  • Nasıl kurumsal fatura kestirebilirim?

    Kurumsal fatura kestirebilmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    1. Siparişinizi oluştururken Kurumsal Fatura ekleyebilmek için Ödeme Ekranında, Fatura Bilgilerim alanından “Yeni Fatura Bilgisi Ekle” tuşuna tıklayın.

    2. Karşınıza gelecek ekranda “Kurumsal” seçeneğini seçtikten sonra altındaki alanları doldurun. 

    3. Zorunlu alanlar doldurulduktan sonra “Fatura Adresi Ekle” butonuna tıklayarak fatura adresinizi kaydedebilirsiniz.

    Alternatif olarak,

    1. Sipariş vermeden önce hesabım sayfasına giriniz.

    2. Adreslerim alanından Fatura Adreslerim ekranına giriş yapın. 

    3. “Yeni Fatura Adresi Bilgisi Ekle” butonuna tıklayın. 

    4. Karşınıza çıkan ekrandan “Kurumsal” seçeneğini seçerek, gerekli alanları doldurun. 

    5. Adres bilgisi ekle butonuna tıklayarak fatura adresinizi kaydedin. 

    6. Adres bilginizi kaydettikten sonra siparişinizi oluştururken kurumsal fatura adresinizi kullanabilirsiniz.

  • Fatura türümü yanlış seçtim. Değişiklik yapabilir miyim?

    Fatura türünüzü Kurumsal ya da Bireysel olarak seçebilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken nokta Kurumsa Faturalarda sizden istenecek vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinin eksiksiz ve doğru bir şekilde girilmiş olmasıdır. Siparişinizi onayladıktan sonra fatura türünü değiştiremezsiniz. Bu sebeple fatura türüyle ilgili bir hata olduğunu düşünüyorsanız, siparişiniz kargoya verilmediyse siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildi ise ürünlerinizi iade ederek yeniden sipariş verebilirsiniz. 

     

  • Faturam bana ayrıca gönderilecek mi?

    Ürünlerinizle birlikte size gelen kargonun içerisinde faturanızın yazılı bir kopyası bulabilirsiniz. 

    Ayrıca faturanız sistemde onaylandıktan sonra tarafınıza e-posta olarak dijital versiyonu gönderilecektir.

     

  • Aldığım ürünün garanti belgesi elime ulaşmadı. Ne yapmalıyım?

    Satışa sunulan bazı ürünlerde garanti belgesi bulunmamaktadır. Garanti kapsamına giren ürünlerinize ait garanti belgesi, ürününüz ile birlikte tarafınıza ulaşmadıysa, lütfen bizimle irtibata geçin.

İade İşlemleri
  • Ürünlerimi nasıl iade edebilirim?

    Satın aldığınız ürünleri, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ücretsiz iade edebilirsiniz. Müşteri Hizletleri ile iletişime geçerek iade sürecini başlatabilirsiniz. İade talebinde bulunduğunuz ürünler tarafımız ulaştıktan sonra kontrol ve onay süreçleri gerçekleştirilmektedir. Talebiniz onaylandıktan sonra bankaya para iadeniz gerçekleştirilecektir. Bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde iadeniz tarafınıza geri ödenecektir. 

    İade Koşulları 

    • Satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.
    • Ürünlerin orijinal kutusunda ve hasar görmemiş olması gerekmektedir.
    • İade için göndermiş olduğunuz ürünler, tüm aksesuarlarıyla birlikte gönderilmelidir.
    • Satın aldığınız ürünlerin yanında hediye ürün gönderildiyse hediye gönderilen ürün de siparişinizdeki ürünler ile birlikte aynı anda ve eksiz olarak gönderilmelidir.
    • Tesliminden sonra bant, ambalaj gibi koruyucu unsurları açılmış olan hijyen ürünlerinde cayma hakkı geçerli değildir.
  • Ürün değişimi yapabilir miyim?

    Botti.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişlere ait ürünlerde değişim veya yeni ürün ekleme gerçekleştirilememektedir. Bu gibi durumlarda aşağıdaki alternatifleri deneyebilirsiniz. 

    • Siparişiniz iptal edilebilir bir aşamadaysa, iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. 
    • Siparişiniz kargoya verilmişse iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. İadeniz gerçekleştikten sonra yeniden sipariş verebilirsiniz.
  • Neden iade talebim reddedildi?

    Aşağıda belirtilen haller Mesafeli Satış Sözleşmesi gereği kabul edilmeyebilir.

    • İade talebinde iade koşullarına uymayan ürünlerin bulunması,
    • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin süreçler,
    • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin ürünler,
    • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin süreçler doğrultusunda iade talepleri reddedilebilir.
  • İade işlemi gerçekleştirilen ürünlerin para iadesi nasıl gerçekleşmektedir?

    Talebiniz onaylandıktan sonra bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde iadeniz tarafınıza geri ödenecektir. Geri ödemenin size yansıması tercih ettiğiniz banka tarafından belirlenen süre doğrultusunda değişebilir.

    Taksit kullanılarak gerçekleştirilen ödemeler bankanız tarafından aynı şekilde geri ödenecektir. Bankaların iç işleyişleri sebebiyle, taksitle gerçekleştirilen ödemeler taksitle iade edilmektedir. Bu prosedüre firmamız müdahale edememektedir. Konuyla ilgili daha fazla bilgi almak için tercih ettiğiniz banka ile iletişime geçebilirsiniz. 

  • İadem reddedildi fakat ürünüm elime ulaşmadı. Ne yapmalıyım?

    İade onayı reddedilen ürünler tarafınıza 7 iş günü içerisinde kargolanmaktadır. İade talebi reddedilen ürünleriniz belirtilen süre içerisinde tarafınıza ulaşmadıysa 0 850 333 69 35 numaralı telefon üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

  • Siparişim elime ulaşmadan neden iade edildi?

    Kargo firması siparişinizi teslim etmek için adresinize iki kez uğramaktadır. Kuryenin iki ziyaretinde de sizi evde bulamadığı durumlarda siparişiniz 3 gün boyunca kargo şubesinde bekletilir. Bu süre içerisinde şubeden teslim almadığınız siparişiniz firmamıza gönderilir. 

    Siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade süreci başlatılır ve iadenizin onaylanmasının ardından 2-7 iş günü içerisinde para iadeniz yapılır. İade tutarınızın hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

  • İade ettiğim ürün için hesabıma neden eksik tutar yatırıldı?

    Bazı kampanya şartları, iade koşulları veya bankaya bağlı süreçler dolayısıyla iadeler tarafınıza farklı tutarlarda yatırılabilir. 

    İade talebiniz onaylandıktan sonra bankaya para iadeniz gerçekleştirilecektir. Bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde iadeniz tarafınıza geri ödenecektir. Hesabınıza eksik para iadesi yapıldığını düşünüyorsanız incelememiz için bize ulaşabilirsiniz.

     

  • Taksitle aldığım ürünün geri ödemesi neden taksitle yapılıyor?

    Bankaların iç işleyişleri sebebiyle, taksitle gerçekleştirilen ödemeler taksitle iade edilmektedir. Bu prosedüre firmamız müdahale edememektedir. Konuyla ilgili daha fazla bilgi almak için tercih ettiğiniz banka ile iletişime geçebilirsiniz. 

  • İade ücretim hesabıma ne zaman yatırılır?

    Kredi kartı ile gerçekleştirilen alışverişlerde iade işleminiz onaylandıktan sonra bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitlendirilen alışverişlerde iadeler de taksitli olarak tarafınıza ödenecektir.

İptal İşlemleri
  • Siparişimi iptal edebilir miyim?

    Siparişinizi Hesabım-Siparişlerim ekranındaki ilgili siparişinizin detayında yer alan İptal Et butonu aktif olduğu sürece iptal edebilirsiniz. İptal et butonu aktif değil ise iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Fakat siparişiniz size ulaştığında kargoyu teslim almayarak veya teslim aldıktan sonra iade işlemlerini başlatarak siparişinizi iade edebilirsiniz. 

  • İptal şartları nelerdir?

    Siparişiniz kargoya verilmemiş ise Hesabım-Siparişlerim alanında bulunan İptal Et butonunuz aktif olacaktır. Eğer buton aktif değilse siparişiniz kargoya verilmiştir.

  • Kargoya verilmiş siparişimi iptal edebilir miyim?

    Siparişiniz kargoya verildiği durumlarda iptal edilemez. Fakat kargoyu teslim almayarak veya teslim aldıktan sonra iade işlemlerini başlatarak siparişinizi iade edebilirsiniz. 

  • Ürün değişimi yapabilir miyim?

    Botti.com.tr üzerinden onaylanan siparişlere ait ürünlerde değişim ve yeni ürün ekleme gerçekleştirilememektedir. Bu gibi durumlarda aşağıdaki alternatifleri deneyebilirsiniz. 

    Siparişiniz iptal edilebilir bir aşamadaysa, iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. 

    Siparişiniz kargoya verilmişse iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. İadeniz gerçekleştikten sonra yeniden sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişimi iptal etmekten vazgeçebilir miyim?

    İptal işlemi başlatılan siparişler, sistemde otomatik süreçlerden geçtikleri için bu tarz bir durumda siparişinizi yeniden oluşturmanız gerekir. 

    Botti.com.tr üzerinden vermiş olduğunuz siparişi iptal etmeniz durumunda siparişiniz yeniden aktif edilememektedir. Satın almak istediğiniz ürünleri yeniden sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişim neden iptal edildi?

    Siparişinizdeki ürünler tedarik edilemediği durumda siparişiniz önce sizinle iletişime geçilerek iptal edilebilir. Siparişinizin size haber vermeden iptal edildiğini düşünüyorsanız bizimle iletişime geçiniz.

  • Bilgi verilmeden sipariş iptali yapılır mı?

    Siparişinizdeki ürünler tedarik edilemediği durumda siparişiniz önce sizinle iletişime geçilerek iptal edilebilir. Siparişinizin size haber vermeden iptal edildiğini düşünüyorsanız bizimle iletişime geçiniz.

  • İptal işlemi gerçekleştirilen ürünlerin para iadesi nasıl gerçekleşmektedir?

    İptal durumunuz sisteme yansıdıktan sonra 3 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız kartınıza iadeniz yapılır. Geri ödemenin size yansıması tercih ettiğiniz banka tarafından belirlenen süre doğrultusunda değişebilir.

    Taksit kullanılarak gerçekleştirilen ödemeler bankanız tarafından aynı şekilde geri ödenecektir. Bankaların iç işleyişleri sebebiyle, taksitle gerçekleştirilen ödemeler taksitle iade edilmektedir. Bu prosedüre firmamız müdahale edememektedir. Konuyla ilgili daha fazla bilgi almak için tercih ettiğiniz banka ile iletişime geçebilirsiniz. 

     

  • İptal ücretim hesabıma ne zaman yatırılır?

    Kredi kartı ile gerçekleştirilen alışverişlerde iptal işlemi sisteme yansıdıktan sonra bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitlendirilen alışverişlerde iptaller de taksitli olarak tarafınıza ödenecektir.

Kargo İşlemleri
  • Siparişim kargoya ne zaman verilir?

    Siparişinizdeki ürünler stokta mevcut ise siparişiniz özenle hazırlanarak, faturalandırılır ve ardından tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilir. Ürününüz stokta mevcut değil ise siparişiniz onaylandıktan sonra tedarik süreci başlar. Ürünleriniz tedarik edildikten sonra özenle hazırlanarak seçmiş olduğunuz kargo şirketine teslim edilir. 

    Siparişinizde birden fazla ürün olması durumunda, ürünlerin her birinin tedarik süresi farklı olabileceğinden kargoya verilme süresinde değişiklikler yaşanabilir. 

     

  • Siparişim ne zaman gelir?

    Siparişiniz onaylandıktan sonra stokta olmayan ürünler tedarik, paketlenme ve ardından kargolanma aşamalarından, stokta olanlar ise direkt paketleme ve kargo aşamalarından geçer. Ürünleriniz kargoya teslim edildikten sonra siparişinizin teslimat süresi seçilen kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişkenlik gösterebilir. 

     

  • Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmem gerekiyor?

    İlk olarak siparişinizi kargo paketinde sorun olsun ya da olmasın, teslim alırken kargo görevlisinin yanında kontrol etmelisiniz. 

    Kargo paketi üzerinde bir hasar veya eksiklik durumu varsa mutlaka “Hasar Tespit Tutanağı” tutturmalısınız. Paketinizin sağlam olup ürününüzün hasarlı veya eksik olduğu durumlarda ise “Durum Tespit Tutanağı” tutulması gerekmektedir.

    Tutanaklar tutulduktan sonra Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

    İade kargonuzu 7 iş günü içerisinde iade kodu, faturanız ve tutulan tutanağın aslı ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir.

     

  • Siparişim yanlış adrese veya kişiye teslim edilmiş. Ne yapmalıyım?

    Siparişiniz belirttiğiniz adresten farklı bir adrese teslim edildi olarak gözüküyor ise bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

     

  • Kargo firması adresime dağıtım yapıyor mu?

    Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları “Adalar ve KKTC” dışında Türkiye’nin her bölgesine teslim yapmaktadır. Bölgesel olarak bazı gecikmeler söz konusu olabilir. Seçtiğiniz kargo firması ile iletişime geçmeniz durumunda daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • Kargo ücreti var mı?
    • Sürat Kargo seçiminizde 0-899 TL arası alışverişleriniz 29,90 TL kargo ücreti sepetinize yansıyacaktır.
    • Sürat Kargo seçiminizde 900 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmaz.
  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

    Kargo firmaları sadece iş günlerinde çalışmaktadırlar. Resmi tatil günlerinde teslimat gerçekleştirilmez.

  • Siparişim hangi saatler içerisinde teslim edilir?

    Kargo firmalarının çalışma saatleri değişkenlik gösterebilmektedir. Seçtiğiniz kargo firması ile iletişime geçmeniz halinde daha doğru bir yanıt alabilirsiniz.

  • Kargoya verilen siparişin adres değişikliği yapmak istiyorum.

    Kargoya verilmiş ürünlerde adres değişikliği yapılamamaktadır. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. İadeniz gerçekleştikten sonra yeniden sipariş verebilirsiniz.

Ödeme İşlemleri
  • Ödeme yöntemleriniz ve taksit seçenekleriniz nelerdir?

    Botti'den alışveriş yaparken Banka/Kredi Kartınızı kullanabilirsiniz.

    Ürün sayfalarındaki “Taksit Seçenekleri” alanından bankanıza özel taksit seçeneklerini görüntüleyebilirsiniz.

  • Havale yoluyla ödeme yapabilir miyim?

    Havale ile ödeme yöntemimiz bulunmamaktadır.

  • Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

    Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

     

  • Kredi kartı puanlarımı ödeme yaparken kullanabilir miyim?

    Botti.com.tr’den gerçekleştireceğiniz alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılmamaktadır.

  • Satın almak istediğim ürünlerin ödeme aşamasına sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?

    Ödeme aşamasında sorun yaşıyorsanız;

    1.  Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizin doğruluğundan emin olunuz.
    2. Kredi kartınızın yeterli bakiyesi olduğundan emin olunuz.
    3. Güvenli ödeme kullanmayı tercih ettiğiniz durumlarda doğrulama kodunu doğru girdiğinizden ve telefon numaranızın doğru olduğuna emin olunuz.
    4. Almak istediğiniz ürününün stokunun olduğundan emin olunuz.
    5. Anlık sistemsel bir sorun yaşanıyor olabilir. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
  • Kredi kartımdan ödeme alındı ancak sipariş bilgilerim görünmüyor. Ne yapmalıyım?

    Anlık bağlantı sorunları nedeniyle siparişiniz oluşturulmamış olabilir. Bu gibi durumlarda aşağıdaki adımları izleyiniz.

    1. Siparişiniz Hesabım - Siparişlerim alanında gözükmüyorsa, bankanız ile iletişime geçip kredi kartınızdan çekim yapılıp yapılmadığını kontrol etmelisiniz. 

    2. Eğer çekim yapıldığı halde siparişiniz görüntülenmemeye devam ediyorsa size yardımcı olabilmemiz için bize ulaşınız.

  • Kredi kartımdan fazla para çekilmiş. Ne yapmalıyım?

    Kredi kartınızdan fazla para çekildiğini düşünüyorsanız bizimle iletişime geçmeniz halinde gerekli incelemeler gerçekleştirilecek ve sonrasında tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.

  • Kredi kartımdan bilgim dışında çekim yapılmış.

    Botti.com.tr için müşterilerinin kişisel veri güvenliği oldukça önemlidir.  Bilginiz dışında kredi kartınızdan çekim yapılmış olması durumunda aşağıdaki adımları izleyiniz.

     

    1. Hesabım sayfasında kayıtlı ödeme yöntemlerinizi kaldırın.  

    2. Kredi kartlarınıza ait bankalar ile görüşerek kartınızı yenilemenizi ve harcama itirazı için talepta bulunmanızı tavsiye ederiz. 

    3. Hesabım sayfasından şifre ayarlarına girerek şifrenizi değiştiriniz.

    4. Bir sipariş oluşturulmuş olması durumunda, ürünler tedarik aşamasında ise bize ulaşarak siparişinizin iptalini gerçekleştirin. Kargoya verilmiş ürünlerle ilgili prosedür için bizimle iletişim kurabilirsiniz.

  • Ödeme işlemini yaptıktan sonra taksitlendirebilir miyim?

    Botti.com.tr üzerinden tamamlanan ödemelerde taksit sayısında veya ödeme yönteminde değişiklik gerçeleştirilememektir. Ancak bazı bankalar müşterilerine sonradan taksitlendirme avantajı sağlamaktadır. Bu konuyla ilgili bankalarınızla iletişime geçebilirsiniz.

  • Kredi kartıma bağlı telefon numarama doğrulama kodu gelmedi. Ne yapmalıyım?

    Sistemsel olarak bağlantı veya operatör kaynaklı anlık sorunlar yaşanabilmektedir. Bu sebeple doğrulama kodunuzu alamadıysanız bankanızdan kodun tekrar gönderilmesini talep ederek işlemi bir kere daha denemenizi tavsiye ederiz. 

    Tekrar denenmesine rağmen doğrulama kodunuz size ulaşmıyorsa, konunun incelenmesi için bize ulaşabilirsiniz.

     

  • Ödeme yaptığım kartı değiştirmek istiyorum, nasıl değiştirebilirim?

    Botti.com.tr üzerinden tamamlanan ödemelerde taksit sayısında veya ödeme yönteminde değişiklik gerçekleştirilememektedir. Aşağıdaki alternatifleri deneyebilirsiniz. 

    • Siparişiniz iptal edilebilir bir aşamadaysa, iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. 

    • Siparişiniz kargoya verilmişse iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. Bu durumda ürünler tarafımıza ulaşıp, iadeleri onaylandığı durumda ücret iadeniz gerçekleştirilecektir.

  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

    Yasalar doğrultusunda kozmetik, gıda vb. ürünlere taksit yapılmamaktadır.

     

  • İade ücretim tarafıma ne kadar sürede yansır?

    Kredi kartı ile gerçekleştirilen alışverişlerde iade işleminiz onaylandıktan sonra bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitlendirilen alışverişlerde iadeler de taksitli olarak tarafınıza ödenecektir.

     

     

Sipariş İşlemleri
  • Sipariş nasıl verebilirim?

    Botti.com.tr’ye ücretsiz üye olarak indirimlerden ve kampanyalardan faydalanabilirsiniz. Üye olarak sipariş vermek için aşağıdaki adımları izleyiniz.

    • Ana sayfada üstte yer alan 'Hesabım' butonuna tıklayın.

    • Botti.com.tr'ye üye iseniz açılan sayfada 'Giriş Yap' ekranına bilgilerinizi yazarak giriş yapın. Üye değilseniz açılan sayfada "Üye Olun" seçeneğine tıklayarak üyelik formunu doldurun.

    • Satın almak istediğiniz ürünün sayfasında yer alan “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin.

    • Sepete gitmek için "Sepete Git" butonuna tıklayın. 

    • Alışverişinizi tamamlamak için sepet sayfasında yer alan  “Devam Et” butonuna tıklayın. 

    • Karşınıza çıkan ekranda eğer kayıtlı adresiniz mevcut değilse, “Yeni Adres Ekle” butonuna tıklayarak teslimat teslim adres bilgilerinizi girebilirsiniz. 

    • Aynı şekilde “Fatura Bilgilerim” kısmından adres seçiminizi yaparak ilerleyiniz.

    • "Devam Et" butonuna tıklayarak ödeme sayfasına geçiniz.

    • Ödeme Yöntemleri alanına kredi veya banka kartı bilgilerinizi girin. 

    • Aynı sayfada bulunan “Satış Sözleşmesi”ni okuyup kabul ettiğinizi onaylayın. 

    • İşlemlerinizi tamamladıktan sonra Sipariş Özetiniz sayfasına yönlendirileceksiniz. Siparişinizi kontrol ederek kaydedilen bilgilerin doğruluğundan emin olunuz. 

  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

    Siteden verdiğiniz siparişlerin eksiksiz bir şekilde ve zamanında size ulaşabilmesi için aşağıda listelenen maddelere dikkat etmeniz gerekmektedir. 

    • İndirimler: Kampanya ve indirimlerin geçerli olabilmesi için kampanya koşullarının eksiksiz olarak sağlanması gerekmektedir. Kampanya koşulları; alt limit sınırı, belirli bir ürün adedinin aşılması veya belirli ürün grupları olabilir. Bu koşullar eksiksiz olarak yerine getirildiği takdirde kampanya ve indirimlerden sorunsuz faydalanabilirsiniz.
    • Ödeme Yöntemi: Seçtiğiniz ödeme yönteminde kart bilgilerinizi girerken, doğru girdiğinizden emin olunuz.
    • Kargoya Veriliş Tarihi: Ürünlerin kargoya veriliş tarihleri farklılık gösterebilmekte olup ürünlerin detay sayfasında “Kargoya Veriliş Tarihi” yer almaktadır. Siparişinizde mobilya gibi 20 iş günü içerisinde teslim edilecek ürünler yer almıyor ise siparişinizde yer alan ürünlerin gönderim sürelerinden en yüksek olanı baz alınmaktadır. Eğer siparişinizde mobilya gibi 20 iş günü içerisinde gönderimi yapılacak ürünler yer alıyor ise siparişiniz birden fazla sevkiyat ile tarafınıza ulaştırılacaktır.
    • Fatura Türü: Fatura türünüzü Kurumsal ya da Bireysel olarak seçebilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken nokta Kurumsa Faturalarda sizden istenecek vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinin eksiksiz ve doğru bir şekilde girilmiş olmasıdır. Siparişinizi onayladıktan sonra fatura türünü değiştiremezsiniz. Bu sebeple fatura türüyle ilgili bir hata olduğunu düşünüyorsanız, siparişiniz kargoya verilmediyse siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildi ise ürünlerinizi iade ederek yeniden sipariş verebilirsiniz. 
  • Sipariş numaramı nereden öğrenebilirim?

    Siparişinizi oluşturduktan sonra sistem tarafından kayıtlı e-postanıza gönderilen “Sipariş Onay Formu”ndan veya “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” alanından da sipariş numaranızı öğrenebilirsiniz.

  • Bilgim dışında hesabımdan sipariş oluşturulmuş. Ne yapmalıyım?

    Botti.com.tr için müşterilerinin kişisel veri güvenliği oldukça önemlidir. 

    Bilginiz dışında hesabınızdan sipariş verilmiş olması durumunda aşağıdaki adımları izleyiniz.

    1. Kredi kartlarınıza ait bankalar ile görüşerek kartınızı yenilemenizi ve harcama itirazı için talepte bulunmanızı tavsiye ederiz. 
    2. Ürününüz tedarik aşamasında ise bize ulaşarak siparişinizin iptalini gerçekleştiriniz.
    3. Kargoya verilmiş ürünlerle ilgili prosedür için 0 850 333 69 35 numaralı telefon hattımız üzerinden bizi arayabilirsiniz.
  • Sepetime neden daha fazla ürün ekleyemiyorum?

    Satın almak istediğiniz ürünün stokunun olduğuna emin olunuz.Eğer stoku olduğu halde ürünü ekleyemiyorsanız o ürünle ilgili sepete eklenebilecek maksimum ürün adedine ulaşmış olabilirsiniz. Maksimum satın alma adedi üründen ürüne ya da kampanyaya göre farklılık gösterebilir. 

  • Üye olmadan sitenizden sipariş verebilir miyim?

    Botti.com.tr’den sipariş verebilmek için üye olmanız gerekmektedir. Üye olduğunuz durumda avantajlarımızdan ve çeşitli kampanyalarımızdan faydalanarak, siparişlerinizi takip edebilirsiniz. 

  • Sipariş oluştururken hata aldım. Ne yapmalıyım?

    Siparişinizi oluşturma aşamasında karşılaştığınız bir hatada, ekranınıza gelecek olan uyarıların yönlendirmesiyle işleminize devam etmenizi tavsiye ederiz. Örneğin, girdiğiniz adresiniz kaydedilmediyse tekrar girmeyi deneyebilir veya kredi kartı alanında bir hata alıyorsanız, başka bir kart ile ödeme yapmayı deneyebilirsiniz. 

    Sorunun sistemden kaynaklı olduğunu düşünüyorsanız aldığınız hatanın ekran görüntüsünü alarak bize ulaşabilirsiniz.

     

  • Faturam ürünlerle birlikte mi gelecek?

    Siparişiniz içerisinde yer alan ürünlerin faturası kesildikten sonra E-Arşiv Faturanız e-posta adresinize gönderilmektedir. Aynı zamanda kargonuzun içinde ürünlerinizle birlikte faturanızın yazılı bir kopyası size ulaşmaktadır.

  • Satışa sunulan ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

    Botti.com.tr’den yapacağınız tüm alışverişlerinizde ürünlerin fiyatına KDV dahildir.

  • KKTC'ne ya da yurtdışına teslimatınız var mı?

    Yurtdışına ve KKTC’ne teslimatımız bulunmamaktadır. 

  • Ürün ya da renk/beden değişimi yapabilir miyim? Ürün ekleyebilir miyim?

    Botti.com.tr üzerinden onaylanan siparişlere ait ürünlerde değişim ve yeni ürün ekleme gerçekleştirilememektedir.

Ürün İşlemleri
  • Aradığım ürünü sitenizde nasıl bulabilirim?

    Botti’de aradığınız ürünü bulmak için sayfanın üst kısmında yer alan arama çubuğuna ürünün ismini, türünü ya da marka bilgisi yazarak aratabilirsiniz. Örneğin;bebek maması araması yapıyorsanız “mama”, ”kavanoz mama”, ”kaşık maması” gibi anahtar kelimeleri kullanabilirsiniz.

    Belirli bir kategorideki ürünleri incelemek istiyorsanız herhangi bir sayfanın üst kısmında yer alan ürün kategorilerinden aradığınız ürüne uygun kategoriyi seçerek ürünlere ulaşabilirsiniz. Örneğin; bebek arabalarını listelemek için “Bebek Arabaları” kategorisine tıklayabilirsiniz.

  • Ürün özellikleriyle ilgili detaylı bilgiye nereden ulaşabilirim?

    Bilgi almak istediğiniz ürüne ait sayfaya girdikten sonra ürün görselinin alt kısmında bulunan “Ürün Açıklaması” bölümünden ürüne ait detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

  • Sitenizde satışa sunulan ürünler orijinal mi?

    Botti.com.tr’de satışa sunulan ürünler orjinaldir.

  • Ürünleriniz garanti kapsamında mı?

    Botti.com.tr’de satışa sunulan belirli ürünler resmi distribütör, ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır.

  • Satıştaki ürünlerin fiyatı değişebilir mi?

    Botti.com.tr ve Botti mağazalarında satışa sunulan ürünlerin satış fiyatları; piyasa koşulları, kampanya şartları, tedarikçi  politikası gibi farklı sebeplerle değişebilmektedir.

  • Satın almak istediğim ürünü ayırtıp daha sonra satın alabilir miyim?

    Botti.com.tr ve Botti mağazalarında ürün ayırma süreci bulunmamaktadır. Beğendiğiniz ürünleri favori listenize ekleyerek stokta olduğu takdirde daha sonra sepetinize ekleyerek satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Sitede ürün görüntüleme esnasında yaşadığım sorunu nasıl çözebilirim?
    İnternet bağlantınızda yaşanan sorun nedeniyle sitemizi görüntülemekte sorun yaşıyor olabilirsiniz. Modem ve ağ bağlantınızı kontrol etmenizi öneririz. Yaşadığınız sorunun Botti.com.tr’den kaynaklandığını düşünüyorsanız [email protected] ‘ye elektronik posta atarak sorunu bize bildirebilirsiniz.
  • Sitenizde teşhir ürün satılıyor mu?

    Botti.com.tr’de satışa sunulan hiçbir ürün teşhir ürünü değildir.

  • Stoku tükenen ürünler tekrar satışa sunulduğunda nasıl haberdar olabilirim?

    Satışa sunulduğunda haberdar olmak istediğinizin ürünün detay sayfasında bulunan “Stok Gelince Haber Ver” butonuna basmanız yeterlidir. Ürün stoğa girdiğinde size e-posta ile bilgi verilecektir.

Üyelik İşlemleri
  • Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

    Botti.com.tr üyeliğinzi iptal etmek için aşağıdaki adımları izleyiniz.

    1. KVKK Başvuru Formu'nu indirin.
    2. Üyelik iptali için başvuru formunun çıktısını alın.
    3.  Formda yer alan alanları doldurun. 
    4. Başvuru formunun çıktısını alarak imzalayın. 
    5. Kimliğinizin fotokopisini/resmini başvuru dosyaları arasına ekleyin.
    6. Başvuru formu içerisinde yer alan "Başvuru Gönderiminde Belirtilecek Bilgi" alanında bulunan yöntemlerden biri ile formu tarafımıza iletin.

    Kimlik ibrazı yapılmayan ve ıslak imzalı olmayan başvuruların geçerliliği bulunmamaktadır. Form tarafımıza ulaştıktan itibaren kanuni olarak 30 gün içerisinde sonuçlandırılacaktır. Başvurunun sonucu size aynı şekilde iletilecektir.

  • Nasıl üye olabilirim?

    Botti.com.tr’ye ücretsiz üye olarak indirimlerden ve kampanyalardan faydalanabilirsiniz. Üye olarak sipariş vermek için aşağıdaki adımları izleyiniz.

    • Ana sayfada üstte yer alan 'Hesabım' butonuna tıklayın.

    • Botti.com.tr'ye üye iseniz açılan sayfada 'Giriş Yap' ekranına bilgilerinizi yazarak giriş yapın. Üye değilseniz açılan sayfada "Üye Olun" seçeneğine tıklayarak üyelik formunu doldurun.

    • Satın almak istediğiniz ürünün sayfasında yer alan “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin.

    • Sepete gitmek için "Sepete Git" butonuna tıklayın. 

    • Alışverişinizi tamamlamak için sepet sayfasında yer alan  “Devam Et” butonuna tıklayın. 

    • Karşınıza çıkan ekranda eğer kayıtlı adresiniz mevcut değilse, “Yeni Adres Ekle” butonuna tıklayarak teslimat teslim adres bilgilerinizi girebilirsiniz. 

    • Aynı şekilde “Fatura Bilgilerim” kısmından adres seçiminizi yaparak ilerleyiniz.

    • "Devam Et" butonuna tıklayarak ödeme sayfasına geçiniz.

    • Ödeme Yöntemleri alanına kredi veya banka kartı bilgilerinizi girin. 

    • Aynı sayfada bulunan “Satış Sözleşmesi”ni okuyup kabul ettiğinizi onaylayın. 

    • İşlemlerinizi tamamladıktan sonra Sipariş Özetiniz sayfasına yönlendirileceksiniz. Siparişinizi kontrol ederek kaydedilen bilgilerin doğruluğundan emin olunuz. 

  • Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

    Botti.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişleriniz için üyelik oluşturmanız gerekmektedir.